Fotning till tävling, hoppas,hoppas,hoppas!

Låååång dag idag, efter skolan åkte jag till en sminkös som sminkade mig till fotningen med bubbleroom kläderna(en tävling) hoppas att bilderna blev bra dom kommer komma upp på bloggen så fort mamma är klara med dom:D har även börjat annonsera för bubbleroom.se ;) vi fotade i 6 timmar, var hur trött som helst efter det:( men jag tror nog att bilderna blev bra:D kommer nog att lägga upp bilderna imon men kan inte lova något;) men ni får hålla utskik och följa min blogg så kommer ni att få veta hur det gick i tävlingen och se mina bilder:)
pusspuss


Kommentarer
Postat av: ziggy

Kan ngn annan verkligen vinna?

2010-09-28 @ 09:13:31
Postat av: idastyle

vi får inte hoppas det;)

2010-09-28 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0