Kommer missa tåget!

Dagen har spenderats med min bitch och även minbästa kompis malin som jag älskar! nöjd nu malin?;) Men nu sitter man här och taggar morgondagens fotning i sthml! Vi får hoppas att det går bra för moi nu då!! Men nu måste jag snart nana om jag ska komma upp imorgon eftersom jag vårat tåg går runt 6 på morgonen från alingsås.. så jag måste gå upp typ halv 5!!!! Kommer aldrig att komma upp eftersom jag inte är den som kommer upp så lätt på morgonen ellr natten ellr vad man ska säga!;o Men som sagt bilderna från imon ska jag försöka få upp på bloggen så fort som möjligt:)
 
pusspuss

Kommentarer
Postat av: malin

ååh, nöjd som bara den snygging <3

2010-11-03 @ 22:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0