Chill dag!

Första dagen som jag inte försovit mig i veckan är inte det bra då ellr?(a) Men skoldagen var chill idag jag och ida åkte runt på nån grej genom hela skolan, ahhaha! sånt gör nog bara idor!! Sen bar det av hemmåt och då så fotade jag och mamma lite till sthlms gruppen, ska kanske dit upp nästa freda men vi får se:) Sen så skulle jag träna, och då åkte min lilla skitunge matilda med;) Kunde inte koncentrera mig pga att mamma och matilda stod och skratta hela TIDEN!! haha, men nu sitter jag här och väntar på paradise reprisen!! tagga paradis nu!!! sen imon så ska jag lägga upp lite produkter från zabella.se rekomenderar verkligen detta smink hur bra som helst! ni får se mer bilder imon!:D taggar fest imon!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0