Se upp i backen!

Kom nyss hem från en rolig dag i backen! Det var jag pappa och hans kompis fredrik. Sen när vi skulle åka en sista gång innan vi skulle hem så filmade pappa mig och fredrik när vi skulle åka, så först kom jag och strax efter kom fredrik och så åker han i full fart och så kommer det en fråm andra sidan och åker på fredrik och sedan trillar, men fredrik fortsätter bara att åka det ser sjukt kul ut när man var med om det vet inte vad ni tycker. Men det är nästan planerat när pappa filmar också den kommer komma upp på bloggen men just nu har jag inte videon:( Imon blir det troligtsvis att åka in till stan och sola och sedan ska jag fika med lina om hon hunnit bli frisk:)
här kommer några bilder från julafton:)

min nya älskare..(a)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0