Nu är snart alla..

Nu är snart alla julklappar handlade! känns skönt att alla snart är handlade för nu börjar det kännas tomt i (mammas) plånbok! Men jag tror personerna kommer bli nöjda eller jag hoppas på det:) (kan inte visa vilkas paket det är för då kommer dom lista ut vad det är)

Glömde även säga hur det gickl på fotningen innan, och det gick jätte bra:D Alexander fotografen verkade jätte nöjd! och det är ju alltid ett plus. Det var en väldigt simpel fotning men det blev bra endå, hade på mig en lång svart klänning en ganska lätt sminkning och lite tuperat hår:) Men det är sånna bilder jag behöver nu för att jag ska bygga upp min bok:) Men jag lägger upp bilderna så fort som möjligt:) Vet inte ifall jag sa det innan men i lördas så åt vi lunch med en massa andra modeller och så övade vi på att gå catwalk, det var faktiskt jätte kul:D

Och här är en till söt kofta som jag och mamma hittade medans vi gömde oss från snöstormen:)


Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: kasia

hejhej! först vill jag ursäkta om jag kommer här o stökar ner..

men, vilken fin blogg du har!

gillar du smycken?

jag tillverkar egna, därav min blogg!

Jewelsbykasia.blogg.se

smycken för ett bra pris & gratis frakt!

hoppas du kikar in :)

KRAM!

2010-12-20 @ 19:17:59
URL: http://jewelsbykasia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0