Jul, presenter, tagga nyår!!

LUCIA idag och det gillar vi! närmare jul, närmare presenter, närmare ett nytt grymt år! Tycker att det känns som det skulle bli dax att köpa alla mina julklappar nu, vet redan vad jag ska köpa till micke-picke retstickan och mor min! Jag ska köpa.. ne vet att micke läser min blogg så kan inte säga det;) men undrar om jag får nått skojsigt av dom?! micke?! Det hoppas jag! Och nu har man börjat planera nyår också och den kommer garanterat speneras med tjejerna! wihoo! Började att kolla julkalendern idag, hotell gyllene knorren, tycker att den är sådär, men det är bara en gång om året som den är så får la kolla vidare och se om den bättrar sig!

puss


Kommentarer
Postat av: ziggy

Du har ju missat typ 13 avsnitt innan??? Funderar på att ge dig en väckarklocka, dammsugare och glada morgonvitaminer på burk.

2010-12-14 @ 09:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0